Sunday, November 29, 2009

Selamat Eidul Adha

Kepada semua yg membaca in my own space. Semoga kita semua diberkati dan dilimpahi Allah Subhaanahu wa Taala dengan rahmatNya.

TaqabbalAallah minna waminkum. Kullu 'am wa'antum bi khair.

p/s: Saya nak mintak beribu-ribu kemaafan kepada kengkwn dan adik2 (Ayem dan Along)yang saya belum dapat siapkan permintaan homemade beg/casing. Saya masih terlalu sibuk buat masa ini dan juga supply bahan2 jahitan tidak mencukupi. Saya tahu mesti ada yang tertanya2. InshaAllah,(saya tidak sanggup berjanji) saya akan cuba sedaya upaya membuatnya...perlahan2. Maaf sekali lagi.

4 comments:

batik said...

salam eid adha buat kak june juga... moga murah rezeki panjang umurrrr .....

Anonymous said...

Selamat Aidiladha untuk zeem sekeluarga walaupun dah 4 hari beraya

Anonymous said...

salamat ari raya weh(ubi)

ummzaid said...

tikkk...
semoga batik juga...ameen.

kak hanim..
t/ksh kak hanim..
selamat eidul adha utk kak hanim dan keluarga jg.

bro ubi..
salam dan selamat utk bro jg..