Tuesday, August 11, 2009

Selamat Bertemu Kembali

Saya ni dah mcm pahat dgn penukul. Sekali Intan dtg komplen rumah bersawang, sekali saya update. Nak buat macamana, rasa "umph" berblog dah makin kurang. Lebih2 lagi le ni sibuk sikit....

Dalam blog lama dulu ada saya cerita pasal saya mintak tukar kabinet dapur sebab papan bawah sinki tu dah reput. Baru minggu ni orang housing datang tukar. Bukan kabinet saja, malah dorang letak tiles sekali di dinding, tukar tiles lantai (dorang tengah buat sekarang ni..) dan cat baru semua sekali.

That's not all folks..

Washroom pun akan di-renovate-kan jg. Tak pasti apa yg akan dorang buat tapi yg pasti, dorang akan tukar bathtub dan tiles dinding. Alhamdulillah ala kulli hal... bersemangat sikit lepas ni nak duk lelama di dapur (kengkononnya la).. :). Kiranya tahun ni kami menyambut Ramadhan dan Aidilfitri dengan dapur dan washroom yg baru la.. :).

Ramadhan akan tiba very soon, InshaAllahu Taala. Tak sampai seminggu je lagi. Saya nak lah ucap awal2 jg macam adik Shima Purple Crayon saya tu (u're welcome sis..)kepada semua rodong2 bloggers dan rodong2 lama yg dapat dihubungi semula setelah bertahun2 terputus khabar berita...(you know who you are... :))....

RAMADHAN MUBARAK. SEMOGA KITA SEMUA DIPANJANGKAN USIA, DIBERIKAN
KESIHATAN YANG BAIK UNTUK MENJALANI IBADAH PUASA dan BERTEMU DENGAN
MALAM LAILATUL QADAR ...ameen.

No comments: