Sunday, March 22, 2009

1, 2 Lagi

Projek saya di masa yang dilapang2kan. Koi sudah jatuh chenta sama ini seni pembuatan beg2 dan purse (por kata org koi.. ). Apa tak jatuh chentanya tidur pun termimpi2 menjahit. Bangun tidur kalau ikutkan hati nak menjahit je....







1. Kosmetik beg. Untuk saya sendiri la. Cacat cela masih ada sebab saya baru belajar. Try and error ma...








2. Ni, untuk kawan yang masih di Lundang. Tadi sms, dia kabo tgh bizi mengadakan lawatan sambil membeli dan belah, di car boot dan factory outlet kasut. Kalau enti suka, alamat kasi sama ana ya...



Projek lepas ini, sepatutnya untuk org yang pegang nombor 3 ... :). Tetapi nak bgtau , heat & bond (fusible interfacing) saya dah habis. Benda ni saya guna untuk buat beg jd lebih keras. Yang ada cuma batting ( isi dlm quilt) dan felt saja. Yang ni tak sesuai untuk messenger beg. Makanya, saya dengan ini meminta supaya pemegang nombor 3 mengizinkan saya memotong line dia dulu sementara menunggu saya dapat beli heat & bond itu. Boleh kan Bro JP, akak buat untuk sis Anon dulu... :)?

12 comments:

Anonymous said...

ada minyak cap kapak kat dalam beg tu..
canada pun ada jual minyak cap kapak ke?

ummzaid said...

Ada..
tapi yg tu kwn abuzaid bagi..dia beli kat Singapura..

INTAN RH said...

Keciknya beg mekap kak, klu koi mn muat nak bubuh bedak, losen, toner, lipstick, celak, sikat, brooch dan macam2 lg koi nak letak hehe

Anonymous said...

minyak cap kapak unviersal..silap2 boleh beku bila sampai kanada

Anonymous said...

uwwwwaaaaaaaaaah..

today itu queen anne ana itu pegi.




kuteepee

Anonymous said...

Aida..

Nak buh semua alat mekap mmg tak muat..

kak cuma ada zip 7 inci jd besar tu je la boleh buat..

ben..

ngarut ah, deme...

TP..

cantik2 queen anne tu...
kat rmh mak ada 1 queen anne..kwn bg hadiah besday...

Friday, beg itu akan terbang, InshaAllah.... :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

akak..terharunye anon...
maceeeh kak...
sob...sob...sob...

ni bukan nanges tau...
anon kene selesema stat malam tadi...tetiba je..

siap le, sesapa yang masuk ofis anon hari ni...'sedekah virus' akan berlaku tanpa dipinta. HAHAHA (gelak penuh kezaliman)

-anon kk-

Anonymous said...

alahai ter'post' 2 x lak. tangan menggigil...
akak, tolong delete ye.
sowwi...
-anon kk-

ummzaid said...

hehe...duk bayangkan anon tgh gelak penuh zalim...

2 kali tak pe..beres..

belum mula lagi buat beg tu..esok, InshaAllah...

Anonymous said...

gua ok je..

ummzaid said...

tq.. :)